Hoe een verrassend ontbijt bijdraagd aan een gezond gewicht


Iedere dag een ander ontbijt klinkt als veel werk maar dat hoeft niet. Wil je gezond gewicht verliezen en heb je weinig tijd? Ik geef je 3 ontbijt tips! 

Je ontbijt mag vooral lekker zijn want hoe fijn als je er naar uit kijkt! Iedere dag mag een feestje zijn, besef dat het niet saai hoeft te zijn door iedere dag hetzelfde te ontbijten; zorg voor afwisseling dan schud je je je buikje ook nog eens wakker🙌🏻

Ik visualiseer het verbrandingsproces in je buik als een heerlijk warme vuurkorf die buiten staat te branden🔥 Als je continue hetzelfde erin gooit dan blijft het branden maar hoeft het nooit harder te werken. 

3 eenvoudige ontbijt tips
✔️ Gisterochtend deelde ik een ontbijt van muesli en melk, simpel, snel en als je het mij vraagt lekker voor de afwisseling. 
✔️ Rooster je boterham met wat kipfilet of jam erop (dit laatste doet me denken aan de tijd dat mijn man in Londen woonde, het brood was daar niet lekker en door het te roosteren was het prima om de dag gezond te starten).
✔️ Een verse boterham met wat Philadelphia light, kipfilet en peper. Snel klaar, smaakvol en eventueel alvast de avond ervoor voor te bereiden om mee te nemen in de auto. 

Zo eenvoudig kan het zijn. 

Muffins, pannenkoeken of taart bij het ontbijt? 
Tegenwoordig kun je het zo gek niet bedenken. Noem mij saai maar ik geloof in doe maar gewoon en maak het jezelf wat gemakkelijker! En als het dan weekend is of je hebt een speciale dag dan kun je eens iets anders doen en juist dat maakt dan die dag nog specialer!

Wil je meer weten over het behalen van een gezond gewicht? Ga naar mijn homepagina en ontvang de gratis workshop ‘gezond gewicht verliezen’.